3 Αυγούστου 2010

Arcade Fire - The Suburbs

Πραγματικά όσο και αν προσπαθώ δεν ξέρω τι να γράψω για το καινούργιο album των Arcade Fire. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πλέον δεν έχω αμφιβολία ότι οι AF έχουν καβατζώσει μια μόνιμη θέση για μια από τις αγαπημένες μου μπάντες των 00's και με την αξία τους.

Και γαμώτο πως γίνεται να βγάζεις 16 κομμάτια και να γαμάνε όλα, και αντί να ψάχνω κομμάτια που να μ' αρέσουν μέσα στο album τους όπως κάνω με τα περισσότερα indie albums, στο Suburbs να ψάχνω κομμάτια που δεν μ' αρέσουν ή να μου φαίνονται μέτρια;

Όχι ότι περίμενα κάτι λιγότερο από τους AF, το Funeral στοίχειωσε τα ακουστικά μου το 2005, και το Neon Bible το πικ-απ μου το 2007 και απ' ότι φαίνεται το suburbs θα με ακολουθήσει αυτό το καλοκαίρι είτε είμαι σε κάποια παραλία είτε σουλατσάρω στους δρόμους της μίζερης Αθήνας.

Ταξίδι, μαγεία... Απλά!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου