24 Οκτωβρίου 2010

baby guru + acid baby jesus // radio dept. + his majesty the king of spain

Τι φθινόπωρο και αυτό έτσι; Γεμάτο με καλές συναυλίες σε τέτοιο βαθμό που δεν ξέρεις που να πας και τι να απορρίψεις! Έτσι δεν είδα New Young Pony Club αν και ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν μια πολύ fun συναυλία και αντ' αυτού προτίμησα να δω τους The Radio Dept. που δεν με απογοήτευσαν αλλά δεν με απογείωσαν κι όλας, αφού με το που το βρήκαν, και το Gagarin είχε ζεσταθεί, αποφάσισαν να την κάνουν! Αν και μόνο το Ηeaven's on Fire και το David να άκουγα εγώ πάλι ευχαριστημένος θα ήμουν.

Η αποκάλυψη της βραδιάς δεν ήταν όμως οι σουηδοί pop-shoegazers αλλά οι δικοί μας His Majesty the King of Spain. Είχα ακούσει δυο-τρια κομμάτια τους και μου είχαν φανεί καλοί αλλά στο live ήταν άλλη φάση! Το σχήμα έχει μεγαλώσει και ο ήχος τους έχει εμπλουτιστεί πάρα πολύ σε σχέση με τα πρώτα δείγματα που είχα ακούσει πέρσυ, πέρα από τα indie pop στοιχεία το έχουν βρει πολύ με το folk και τους ταιριάζει γάντι. Ελπίζω να μην βγω λάθος αλλά έχουμε να περιμένουμε πολλά από αυτή τη μπάντα.

Βέβαια η συναυλία της βδομάδας ήταν άλλη, στο Καταραμένο Σύνδρομο. Baby Guru και Acid Baby Jesus να κάνουν support στους Feeling of Love. Οι Baby Guru πρέπει να είναι από τις πιο πορωτικές ελληνικές μπάντες που έχω δει! Ένα ιδιόμορφο μείγμα από krautrock, ψυχεδελίας και πινελιές από post-punk μπασογραμμές και τρεις πολύ καλούς μουσικούς σε συνδυασμό με τον παθιασμένο frontman τους είναι οι Baby Guru.

Για τους Acid Baby Jesus έχω ακούσει τόσα πολλά τους τελευταίους μήνες που δεν ήξερα τι να περιμένω. Overhyped ή όντως θα αξίζουν το buzz που έχουν δημιουργήσει γύρω από το όνομα τους; Ο ήχος χθες δεν ήταν στην πλευρά τους κι όμως τα παιδιά πραγματικά τα έσπασαν! Ρε γαμώτο φαίνεται όταν ένα group γουστάρει αυτό που κάνει και έχει πολλά να δώσει.
Ένα από τα live που καταευχαριστήθηκα, δυστυχώς δεν είδα το main act μιας και έπρεπε να φύγω.



Άμα βρείτε πουθενά το 7" τους με το I'm a baby και το Salt Chunk Mary σαν b side εννοείται να το τσιμπήσετε εγώ αυτό έκανα...

4 σχόλια:

  1. @#*%^$ το κέρατό μου!
    Ήρθαν οι Radio Dept. και δεν πήρα χαμπάρι τίποτα!! Story of my life... Πες μου ότι ήταν χάλια, ότι είχε συνάχι ο τραγουδιστής, ότι έπαιξαν μισή ώρα μόνο. :p
    Οκ, δεν είναι και η πλέον αγαπημένη μου μπάντα όλων των εποχών, αλλά είναι στην προσωπική μου επικαιρότητα αυτές τις μέρες. Το καινούργιο τους δεν το θυμάμαι τώρα, πρέπει να το ξανακούσω, αλλά το Lesser matters το λατρεύω.
    Σοβαρά, πώς ήταν; Α, και καλώς σε βρήκα! Με μια ματιά και μόνο στους τίτλους των ποστ, βλέπω ονόματα φρέσκα, οικεία και αγαπημένα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν στο λέω για να χαρείς αλλά δεν ήταν και τρομεροί, παίξανε λίγη ώρα σχετικά σε φάση 50 λεπτά. Να σου πω τους είχα ξεχάσει λίγο αλλά τα Pet Grief και Lesser Matters τα έλιωνα μετά μανίας κάποια περίοδο!

    Το καινούργιο τους λέγεται Clinging to a Scheme και έχει αρκετά καλά κομμάτια (Heaven's on Fire και David απλά κορυφαία!)

    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πενήντα λεπτά ε; Γενικότερα έχει παραγίνει το κακό με τη μικρή διάρκεια των λάιβ τα τελευταία χρόνια. Btw, αληθεύει ότι στο Γκαγκάριν ο ιδιοκτήτης επιβάλλει στις μπάντες πόση ώρα θα παίξουν;
    Το έχω το Clinging To A Scheme, αλλά πρέπει να το ξανακούσω. Η στροφή που έκαναν στο Pet Grief δεν με ενθουσίασε, αλλά δεν μπορώ να περιγράψω πόσο όμορφο βρίσκω το It's Personal που ανοίγει το άλμπουμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βασικά ήταν συναυλία του jumpingfish και είχε 10€ οπότε δεν περίμενες και κάτι τρελό. Εδώ ήρθαν χωρίς drummer :P
    Αυτό για τον ιδιοκτήτη δεν ξέρω ρε, πρώτη φορά που το ακούω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή