11 Οκτωβρίου 2010

A small catchup pt.1

Άλλη μια μέρα που δεν ξύπνησα νωρίς για να πάω σχολή, ή μάλλον ξύπνησα και ξανακοιμηθήκα σκεφτόμενος (κλασσικά) έχω ακόμα χρόνο να κοιμηθώ μισή ωρίτσα ακόμα. Τον τελευταίο μήνα μου συνέβησαν τα εξής συγκλονιστικά..
Τελείωσε η εξεταστική - ίσως η πιο σάπια εξεταστική ever, κι όμως κάτι πέρασα. Ναι υπάρχει θεός!
Hopefully τελευταία χρονιά φέτος στην κωλοσχολή. Α ρε μάνα τι τα ήθελα εγώ τα οικονομικά;
Άκουσα άπειρα albums σε βαθμό αηδίας όμως. Ένα γρήγορο sum-up γράφω παρακάτω.
Άρχισα δειλά δειλά το ποδήλατο, καμιά 60άρα χιλιόμετρα την προηγούμενη βδομάδα ελπίζω αυτή να φτάσω στο συνηθισμένο μου 100χλμ/βδομάδα.


 LCD Soundsystem - This Is Happening

Ο κύριος James Murphy έκανε ένα από τα πολύ καλά albums της φετινής χρονιάς. Το This Is Happening ξεκινάει ύπουλα με το 'Dance Yrself Clean' (το οποίο μετά τα τρίτο λεπτό τα σπάει κανονικά), συνεχίζει με το college-party-anthem 'Drunk Girls' και μετά αρχίζουν οι κομματάρες.
Το αγαπημένο μου από το δίσκο 'All I Want', στην ουσία μια διασκευή-tribute του Heroes του David Bowie, με τον killer στίχο στο refrain "And ll I want is your pitty, oh all I Want is your bitter tears". Το πολύ καλό singlάκι 'I Can Change' και άλλη μια διασκευή-tribute αυτή τη φορά στο Night Clubbing του Iggy Pop ομολογουμένως όχι τόσο επιτυχημένη όσο το All I Want. Ο δίσκος κλείνει ιδανικά με το εξωτικό 'Home'.



Allo Darlin' - Allo Darlin'

Οι Allo Darlin' είναι μια indie pop μπάντα με βάση το Λονδίνο. Στο debut τους θα βρεις ξέγνοιαστα τραγούδια για έρωτες, ξενύχτια στην πόλη και πάλι για έρωτες. Η φωνή της Εlizabeth είναι ιδανική για το είδος, τόσο γλυκιά και εύθραυστη όσο πρέπει χωρίς να σε ξενερώνει ή να φαίνεται επιτηδευμένη. Αν και το self-titled άλμπουμ τους είναι κάπως καλοκαιρινό και ταιριάζει πιο πολύ για άραγμα σε γρασίδια κάτω από απογευματινό ήλιο αξίζει να του δώσεις μια ευκαιρία. Εύκολα ξεχωρίζουν τα 'Dreaming', 'The Polaroid Song'. 'Kiss Your Lips'.




Belle & Sebastian - Belle and Sebastian Write about Love

Τελικά όσο πιο πολύ ακούω το καινούργιο δίσκο των B&S τόσο πιο πολύ μ' αρέσει. Αρχικά μου είχε φανεί ένας πολύ καλός κλασσικός δίσκος belle & sebastian, λίγα κλικ πιο κάτω από το προηγούμενο τους 'The Life Pursuit' άλλα κάτι μου λέει ότι θα το λατρέψω όπως και ότι άλλο έχουν βγάλει οι Σκοτσέζοι φίλοι μας από την Γλασκόβη, οι μεγάλες αγάπες δεν κρύβονται τι να γίνει.
Στο όγδοο τους πόνημα έχουμε ένα back to basics με συμμετοχές από Norah Jones στο 'Little Lou, Ugly Jack, Prophet John' και της Carey Mulligan στο πολύ καλό 'Write About Love'.



Ceremony - Rocket Fire
 

Όσοι λατρέψατε τους A Place to Bury Strangers και θέλετε την δόση σας για το 2010, οι Ceremony έχουν την λύση για σας. Δεν είναι τυχαίο ότι δύο μέλη τους ήταν στους Skywave. Μπόλικος θόρυβος, μπόλικο shoegaze, post-punk επιρροές φωνητικά θαμμένα κάτω από τόνους παραμόρφωσης για τα αυτιά σας μόνο. Στο debut τους, που κρατάει μετά βίας 35 λεπτά, θες να κοπανηθείς τόσο μέχρι μέχρι να λιώσουν τα πόδια σου! Ανυπομονώ να τους πετύχω live.
Favorite tracks αν και είναι κάπως δύσκολο να διαλέξω: 'Marianne', 'Cracked Sun', 'Someday', 'Stars Fall'. Φυσικά όλο το δισκάκι αξίζει να το λιώσεις απ' την αρχή μέχρι το τέλος.


P.S. Links για κατέβασμα με ένα click στο αντίστοιχο cover ;)  
Έλεος ποιος καμμένος κάθεται και διαβάζει το blog μου και μου κάνει και notice για copyrighted περιεχόμενο...

8 σχόλια:

  1. Oικονομολόγος και εσύ σαν κ εμένα δηλαδή...πριν από λίγο με την τελευταία εξεταστική ξεμπέρδεψα επιτέλους με την σχολή...Αllo Darlin δεν ακούω άλλο γιατί μου θυμίζει το καλοκαίρι και με πιάνει μελαγχολία..οι Belle&Sebastian μου αρέσουν γενικά και ο νέος δίσκος δεν με απογοήτευσε καθόλου..ειδικά το "I want the world to stop" το βρίσκω σουπερ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εμένα στην αρχή μου φάνηκε καλό αλλά ξέρεις μια απ'τα ίδια. Τώρα έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν όλο και πιο πολλά κομμάτια. I Didn't see it Coming, I Want The World To Stop, Write About Love, I'm not leaving in the real world έχω αρχίζει να τα λατρεύω καθώς και αυτό με την Norah Jones!

    Και οι δίσκοι σαν τα ρούχα είναι, όταν αρχίζει ο χειμώνας θάβουμε τα καλοκαιρινά και βάζουμε τα χειμωνιάτικα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Sorry comandante, υπάρχει στο Rocket Fire καλύτερο τραγούδι από το "Don't leave me behind"...?Έτσι, για να ξέρω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γι' αυτό είπα είναι κάπως δύσκολο να διαλέξω, οποίο και να αφήσεις απόξω νοιώθεις τύψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Allo Darlin' --> Ίσως ο καλύτερος ποπ δίσκος που άκουσα φέτος! Σκέτη γλύκα, αν και μου 'ρχεται να βάλω τα γέλια με τους στίχους. Ούτε αυτό είναι απαραίτητα αρνητικό, όμως.
    Δεν το πάλεψα πάνω από δύο ακροασεις το νέο B&S, με κούρασε. Σίγουρα τον αδικώ το δίσκο, αλλά δεν έχω χρόνο για βραδύκαυστους δίσκους.
    "Someday", χωρίς δεύτερη σκέψη!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οι B&S είναι η μεγάλη αδυναμία μου από το 1996 - ναι! είμαι "γέρος" -. 'Εχοντας ανατριχιάσει ουκ ολίγες φορές με το "Dylan in the movies", το "I don't love anyone" ή το "A Space Boy Dream", τούτο το τελευταίο άλμπουμ (καλύτερο κατ' εμέ από το προηγούμενο) δε με έπεισε για τον αυθορμητισμό του. Περισσότερο μου άρεσε το ομώνυμο του side project "God Help The Girl"
    Ευχαριστώ για το χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τους God Help The Girl ακόμα δεν τους έχω ακούσει (κατάπτυστος είμαι), πω τους είχα ξεχάσει τελείως! Ρε σεις είναι ωραίο άλμπουμ τελικά, ειδικά άμα είσαι ψυχάκι με b&s θα σου σκάσει στο τέλος ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή